flag Судова влада України

ПОРЯДОК проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців в Київському районному суді м.Сімферополя

04 листопада 2011, 11:22

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом

Керівника аппарату

Київського районного суду

м.Сімферополя

№ 230/149  від_01.11.2011р.

 

 

 

ПОРЯДОК

проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців в Київському районному суді м.Сімферополя

 

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відповідно до цього Порядку проводиться конкурсний відбір на заміщення вакантних посад державних службовців в Київському районном суді м.Сімферополя ( далі – Суд) п»ятої - шостої категорій (далі - конкурс), крім випадків, коли законами України встановлено інший порядок заміщення таких посад.

 

1.2. Конкурс на заміщення вакантної посади державного службовця повинен забезпечувати конституційне право рівного доступу до державної служби громадян України.

 

3. Для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців наказом керівника апарату суду, який здійснює призначення на посаду державного службовця, утворюється конкурсна комісія у складі голови, секретаря і членів комісії.

 

Очолює конкурсну комісію заступник керівника апарату суду, або особа, яка виконує його обов»язки. До складу конкурсної комісії включаються:  головний спеціаліст суду з кадрової роботи (у якості секретаря комісії), а також окремі судді та помічники суддів суду.

 

1.4. Переведення на рівнозначну або нижчу посаду в одному суді, а також просування по службі державних службовців, які зараховані до кадрового резерву чи успішно пройшли стажування у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, може здійснюватися без конкурсного відбору.

 

2. Умови проведення конкурсу

 

2.1.  Рішення про проведення конкурсу приймається керівником апарату суду за наявності вакантної посади державного службовця.

 

2.2. До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

 

визнані в установленому порядку недієздатними;

 

мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади державного службовця;

 

у разі прийняття на службу будуть безпосередньо підпорядковані або підлеглі близьким особам;

 

позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

 

в інших випадках, установлених законами.

 

2.3. Особи, які подали необхідні документи до Київського районного суду м.Сімферополя для участі у конкурсі, є кандидатами на зайняття вакантної посади державного службовця (далі - кандидати).

 

2.4. Конкурс проводиться поетапно:

 

1) публікація оголошення державного органу про проведення конкурсу в пресі або поширення його через інші засоби масової інформації;

 

2) прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади;

 

3) проведення іспиту та відбір кандидатів.

 

3.  Оголошення про конкурс

 

3.1.  За 30 днів до проведення конкурсу, повинно бути опубліковане оголошення про проведення  конкурсу  в пресі або поширено його через інші офіційні засоби масової інформації та доведено його до відома працівників апарату суду, в якому оголошується конкурс.

 

3.2. В оголошенні про проведення конкурсу повинні міститися такі відомості:

 

1) найменування Суду  із зазначенням його місцезнаходження, адреси та номерів телефонів;

 

2) назви вакантних посад із зазначенням, що додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою;

 

3) основні вимоги до кандидатів, визначені державним органом згідно з типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посад державних службовців;

 

4) термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу).

 

В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству про державну службу.

 

3.3.  При заміщенні вакантних посад, призначення на які відповідно до законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України здійснюється за іншою процедурою, а також у разі прийняття керівником рішення про призначення осіб згідно з пунктом 5 цього Порядку в межах одного державного органу конкурс не оголошується.

 

4. Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі

 

4.1. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії державного органу, в якому проводиться конкурс, такі документи:

 

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку;

           (  згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 р. N 1432)

  • відомості про майно, доходи, витрати, зобов'язання фінансового характеру, в тому числі за кордоном, наявність у себе та близьких осіб корпоративних прав;

           (  згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 р. N 1432)

  • копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України, засвідчену кадровою службою;
  • довідку про стан здоров'я

      (  згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 р. N 1432)

  • письмову згоду на проведення спеціальної перевірки.

           (  згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 р. N 1432)

 

           Особи, які працюють у Суді,  і бажають взяти участь у конкурсі, зазначених документів до заяви не додають.

 

4.2.  Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

4.3. Забороняється вимагати відомості та документи, подання яких не передбачено законодавством.

 

4.4. Головний спеціаліст з кадрової роботи перевіряє подані документи на відповідність їх встановленим вимогам щодо прийняття на державну службу, передбаченим для кандидатів на посаду державного службовця.

 

4.5. Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до конкурсу не допускаються, про що їм повідомляється головним спеціалістом з кадрової роботи суду з відповідним обгрунтуванням.

 

Якщо кандидат наполягає на участі у конкурсі за даних обставин, він допускається до конкурсу, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.

 

4.6. Особа, яка подала недостовірні відомості, до участі в конкурсі не допускається.

 

4.7. Подані документи і матеріали конкурсної комісії зберігаються  у головного спеціаліста з кадрової роботи суду.

 

5. Проведення іспиту та відбір кандидатів

 

5.1. Іспит проводиться конкурсною комісією Суду, з метою об'єктивної оцінки знань і здібностей кандидатів на посаду державних службовців.

 

5.2.  Головний спеціаліст з кадрової роботи суду за погодженням з головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.

 

5.3. Під час іспиту перевіряються знання Конституції України, Законів України "Про державну службу" та "Про засади запобігання та протидії корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень за посадою.

 

5.4. Порядок проведення іспиту та перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень за посадою затверджується керівником апарату суду, відповідно до цього Порядку та Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців.

         Усі учасники конкурсу обов»язково повинні бути ознайомлені з затвердженим переліком питань.

 

5.5. Об»єктивність проведення іспиту забезпечується рівними умовами (тривалість іспиту, зміст та кількість питань, підрахунок результатів) та відкритістю інформації про них, єдиними критеріями оцінки.

 

5.6 Екзаменаційні білети затверджуються головою конкурсної комісії. Кожний білет включає 5 питань – по одному питанню на перевірку знання Конституції України, Законів України "Про державну службу" та "Про засади запобігання та протидії корупції", та 2 питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень за посадою.

           Кількість білетів має бути не менше 15.

 

5.7. Процедура екзамену складається з трьох етапів:

1)  організаційна підготовка до іспиту;

2) складання іспиту;

З) оцінювання та підбиття підсумків іспиту

 

5.8. Організаційна підготовка до іспиту проводиться в день проведення іспиту з усіма кандидатами на заміщення вакантних посад.

 

 5.9. Секретар конкурсної комісії інформує про тривалість та процедуру складання іспиту.

 

5.10. До початку іспиту секретар конкурсної комісії відповідає на запитання кандидатів щодо процедури іспиту. Інформація секретаря про умови складання іспиту має бути повною та достатньою для кандидатів. Секретар повинен упевнитися, що всі кандидати зрозуміли умови іспиту, в іншому випадку надати додаткові пояснення. У разі виникнення спірних питань вони мають бути розв»язані головою конкурсної комісії.

 

 

6. Складання іспиту

 

6.1. Під час підготовки відповідей на запитання екзаменаційного білету мають бути присутніми не менше трьох членів конкурсної комісії.

 

6.2. Іспит складається одночасно для кандидатів на заміщення однієї вакантної посади. У разі невеликої кількості кандидатів та за наявності відповідних умов, іспит може проводитися одночасно на заміщення декількох вакантних посад.

 

6.3. Приміщення для іспиту  має відповідати умовам зручного розміщення, що унеможливлює спілкування кандидатів між собою та забезпечує індивідуальну підготовку відповідей на питання білета. Кандидати не можуть самостійно залишати приміщення, в якому складається іспит, до його закінчення.

 

6.4.  Іспит складається письмово за екзаменаційними білетами, які пропонуються кандидату на його вибір і відкриваються у присутності кандидатів на заміщення вакантних посад під час складання іспиту.

6.5. Іспит складається державної мовою. Однак, за клопотанням кандидатів відповідно до Конституції Автономної Республіки Крим, можу використовуватися  російська мова, як мова більшості населення АР Крим.

 

6.6. При підготовці відповідей на питання білету кандидат здійснює записи на аркуші зі штампом суду. Перед початком відповіді обов»язково  має бути вказано прізвище, ім.»я та по батькові кандидата, номер білета та питання, зазначені у білеті.

 

6.7. Після підготовки відповідей на аркуші проставляється підпис кандидата та дата складання іспиту.

 

6.8. Загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет становить 60 хвилин.

 

7. Оцінювання та підбиття підсумків іспиту

 

7.1.  Для оцінки знань кандидатів використовується п»ятибальна система.

         П»ять балів виставляється кандидатам, які виявили глибокі знання Конституції України, Законів України "Про державну службу" та "Про засади запобігання та протидії корупції", та успішно справилися із запитаннями на перевірку знання законодавства з урахуванням функціональних повноважень за посадою.

         Чотири бали виставляється кандидатам, які виявили повні знання Конституції України, Законів України "Про державну службу" та "Про засади запобігання та протидії корупції", і достатньо володіють знаннями законодавства з урахуванням функціональних повноважень за посадою.

          Три бали виставляються кандидатам, які виявили розуміння постановлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.

           Два бали виставляються кандидатам, які розуміють основні поняття нормативно-правових актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок.

           Один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.

 

7.2. Після закінчення  часу, відведеного на складання іспиту, проводиться перевірка відповідей та їх оцінювання всіма членами конкурсної комісії. Члені комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді на кожне питання екзаменаційного білету. Такі оцінки виставляються на аркуші з відповідями кандидатів.

 

7.3. Підбиття підсумків здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів в екзаменаційну відомість. З результатами іспиту кандидат ознайомлюється під підпис.

 

7.4. Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у головного спеціаліста з кадрової  роботи.

 

7.5. Кандидати, які набрали загальну кількість балів, що не є нижчою 50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що успішно склали іспит.

 

7.6. Кандидати, які набрали менше 50 відсотків від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит

 

7.7. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.

 

7.8. Результати екзамену можуть бути оскаржені у порядку, встановленому цим Порядком.

 

8. Відбір кандидатів

 

8.1.  Конкурсна комісія на підставі розгляду поданих документів, результатів іспиту та співбесіди з кандидатами, які успішно склали іспит, на своєму засіданні здійснює відбір осіб для зайняття вакантних посад державних службовців.

 

8.2.  Інші кандидати, які успішно склали іспит, але не були відібрані для призначення на посади, у разі їх згоди, за рішенням конкурсної комісії можуть бути рекомендовані для зарахування до кадрового резерву Київського районного суду м.Сімферополя і протягом року прийняті на вакантну рівнозначну або нижчу посаду без повторного конкурсу.

 

Якщо за результатами конкурсу не відібрано жодного з кандидатів для призначення на посаду, конкурсна комісія не може рекомендувати цих кандидатів до кадрового резерву.

 

8.3. Якщо жоден з кандидатів не рекомендований конкурсною комісією для зайняття вакантної посади державного службовця, оголошується повторний конкурс.

 

8.4. Засідання конкурсної комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менше ніж 2/3 її складу.

 

8.5.  Рішення комісії приймається простою більшістю голосів присутніх на її засіданні членів конкурсної комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.

 

У рішенні комісії, що подається керівнику апарату суду, обов'язково зазначаються пропозиції щодо призначення конкретного кандидата на вакантну посаду державного службовця та визначаються кандидатури для зарахування до кадрового резерву.

 

8.6. Засідання конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії і подається керівникові апарату суду не пізніше ніж через два дні після голосування. Кожний член комісії може додати до протоколу свою окрему думку.

 

8.7. Конкурсна комісія повідомляє кандидатів про результати конкурсу протягом трьох днів після його завершення.

 

8.8. Рішення про призначення на посаду державного службовця та зарахування до кадрового резерву приймає керівник апарату суду на підставі пропозиції конкурсної комісії протягом місяця з дня прийняття рішення конкурсною комісією.

 

8.9. Рішення конкурсної комісії може бути оскаржене керівнику апарату суду протягом трьох днів після ознайомлення з цим рішенням.

 

8.9. Рішення керівника апарату суду може бути оскаржене у порядку, визначеному законодавством.